Keltainen kahvipannu

" tervetuloa aikamatkalle menneisyyteen "

Sitä sun tätä kirppikseltä!

Minä todella rakastan kirppiksillä kiertelyä, varsinkin ystävien kanssa. On ihana kiertelyn lomassa jutella niitä näitä ja ihanaa on myös se, että löytöjä tehdessä ne synnyttävät muistoja. Muistoja ihanista kirppisretkistä, minulla on monta esinettä, joita katsellessani minulle tulee heti mieleen mistä sen löysin, kenen kanssa silloin olin ja millä paikkakunnalla. Ne on ihania muistoja, jotka saavat minut hymyilemään.

Joskus harvoin voi tietenkin käydä niin, että ihastumme samaan esineeseen, mutta sitten vaan sen ensin löytänyt hankkii sen kotiinsa. Tälläiset hetket ei minua haittaa, päinvastoin olen iloinen, että ystäväni löysi itselleen mieluista. Se sama löytämisen riemu on silti mukana isosti. Kaikkea ei tarvitse itse omistaa, usein teen itsekin löytöjä ystävilleni ja niistä tulee ihan yhtä hyvä fiilis, kuin itselle mieluisten esineiden löytämisestä.  Nyt kuitenkin minun viimeisimpiin löytöihin.

Studiolasin kaunis maljakko, ihastutti muodollaan ja värityksellään. Tämä on kaunis ihan näin ilman kukkiakin. Maksoin maljakosta 6 euroa. 


Minulle tarttuu kirppikseltä usein mukaan erilaisia koreja, varsinkin jos niitä myydään edulliseen hintaan. Tämä kaunis sopivasti patinoitunut ja kivan eläväinen väritykseltään oleva yksilö maksoi yhden euron.


Vaasan Combo kirppikseltä löysin kauniit hyllyt meidän pikkuruiseen kylppäriin. Nämä ovat H&M:n tekeleet ja olin katsellut näitä uutenakin, mutta onneksi en ostanut, kun nyt löytyi käytettynä. Meidän kylppäri on tosiaan niin pieni, että ihan helppoa ei ole sopivia hyllyjä tänne löytää. Hyllyt kustansivat 4 euroa kappaleelta. 



Suloiset 50-lukua henkivät seinävalaisimet oli aivan pakko napata mukaan, hintakaan ei ollut kuin 6 euroa yhteensä. Valaisimiin pitää vielä uusia sähköt niin saadaan ne käyttöön ja tietenkin myös sijoituspaikka pitäisi vielä miettiä, mutta eiköhän näille joku ihana paikka löydy.

Ib laursenin valmistama suloinen vaaleanpunainen naulakko oli pakko napata mukaan, niin täydellisen värinen meidän kotiin, hinta oli 5 euroa. 


Vaaleanpunaiset Iittalan sarjaton-sarjan letti mukit oli pakko hankkia. Tätä sarjaa ei enää valmisteta ja minulta löytyy näitä mukeja jo ennestään ja tykkään kovasti tämän mukin muodosta ja lähes joka ilta muki päätyy teekupikseni. Mukit maksoivat 8 euroa kappale.

kirppislöytöjä

Keltainen sydämenmallinen korurasia suorastaan huuteli minua kirpparin hyllyssä, tässä ihastutti värin lisäksi tuo ihana muoto. Hintakin oli varsin maltillinen 4 euroa. 



aimo okkolin maljakko

Etualalla olevan Aimo Okkolinin suunnitteleman maljakon nappasin mukaani 5 euron hintaan, joltakin Kokkolan kirppareista. 


Minun tämän vuoden ainoa löytöni Juthbackan markkinoilta on tässä. Kaunis messingin sävyinen lehtiteline, joka meillä kyllä pääsee säilömään vinyylilevyjä. Tämä kustansi 10 euroa.

juthbackan markkinat


Viime sunnuntaina löysin tämän ylläni olevan kauniin neulepaidan, se tuntuu nyt jälkeenpäin ajateltuna lähes enteeltä. Sillä sain tällä viikolla ihania uutisia, minun viimeisimmästä melanooma leikkauksesta saamani tulokset on täysin puhtaat, en voi sanoin kuvailla miten onnellinen olen. Joten hymyilemme täällä kilpaa minun neljän euron kirppislöytöni kanssa <3 

<3 Pauliina

Kommentit

  1. 🥰Tosiaan, ihania uutisia! Ja tuo alimmainen kuva myös on ihana, olet siinä hyvin suloinen❣️ -Saga-

    VastaaPoista
  2. varmasti suuri helpotus ,kaikkea hyvää sinulle. Olet blogillasi tuonut niin paljon iloa ja inspistä !

    VastaaPoista
  3. Koreista vielä: Minulla oli yhteen aikaan tapana ostaa kirppareilta edullisia koreja, joilla kannoin muut kirppislöydöt autoon. Näin aina yksi ostoksista toimi ensin ”ostoskassina” ja viimein kotona (pesun jälkeen) säilyttimenä milloin millekin. (Voisin tietysti jatkaa tapaa, vaan kun olen tietoisesti ”lopettanut” kirppareilla käynnin - mikä ei suinkaan tarkoita, ettenkö joskus taas saata piipahtaakin.) -Saga-

    VastaaPoista
  4. Hieno juttu, että tulokset on puhtaat❤️. Äitini sairasti 2 syöpää, joista jälkimmäinen hänet vei. Kirppistely on kivaa , meille se on puolison kanssa yhteistä aikaa. Kivoja ja hassuja juttuja löytyy edullisesti ja saa persoonallista sisustusta aikaan. Ostan usein myös kankaita tms. - santtura-

    VastaaPoista
  5. Hienoja löytöjä, mutta vielä hienompaa oli saamasi tulokset!

    VastaaPoista
  6. Olisiko tuo keltainen sydämen muotoinen rasia voinut olla ompelurasia..minulla on turkoosina ja pyöreänä sellainen. Olen saanut sen joskus 60- luvun lopulla..
    Ihania löytöjä kirppiksiltä ja parasta puhtaat tulokset!
    Kiitos kun kirjoitat ihanaa blogia😍

    VastaaPoista
  7. Aivan mahtavaa! Ihanat, hyvät uutiset <3 <3

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

back to top