Keltainen kahvipannu

" tervetuloa aikamatkalle menneisyyteen "

Parolan aseman Rompetori 2019

Minä täällä ihan innosta hyppelen, koska tänä vuonna aikataulut natsasivat ja pääsen osallistumaan Parolan aseman Rompetorille ja vieläpä myyjän roolissa. Viime vuonna minua harmitti vietävästi, kun en päässyt paikalle, onneksi asia nyt korjaantuu. Rompetori järjestetään 8.6. lauantaina klo 10-15. Lisää infoa tapahtumasta löydät tapahtuman Facebook-sivuilta(klik!).  
Facebook sivuilta löydät myös esimakua myyntiin tulevista romppeista.

Minun myyntipöytäni tulee löytymään aseman aulasta, siellä on lisäkseni myymässä Diagnoosi sisustusmania Mara, Pienen mustanmökin Rilla ja Notes on a life-blogin Stella. 
Aseman aulasta löytyy myös ihana kahvila Muru, jossa voit nauttia herkkuja ostosten lomassa.

Minä olen täällä jo ahkerasti kaivellut kaappeja ja vinttejä. Kaikenlaista itselleni ylimääräistä rompetta on lähdössä matkaani. Joistakin tavaroista luopuminen tekee tuskaa, mutta välillä vaan on pakko luopua, jotta kotiin mahtuu taas uusia ihania kirppislöytöjä. Kaikkea ei vaan voi säilöä, joten nyt myyntiin lähtee muutamia pitkään hillottujakin aarteita. 
Tässä teille esimakua siitä mitä minun myyntipöydästäni tulee ainakin löytymään. Vielä ei olla ihan kaikkia kolosia ehditty kaivelemaan, joten näiden lisäksi lähtee varmasti vielä muutakin matkaan. 

parolan aseman rompetori

parolan aseman rompetori

parolan aseman rompetori

myytäviä rompetorille

Viime vuonna tapahtuma oli ollut melkoisen suosittu ja uskoisin, että myös tänä vuonna tapahtuma kerää runsaasti kävijöitä. Toivottavasti teistäkin moni pääse paikalle. 

Oletko tulossa?

<3 Pauliina


Kommentit

  1. Oi kun ihania ja värikkäitä tavaroita tuossa yläkuvassa <3 Tuollaiset keltakukkaiset täkit olivat äidilläni. Ja nuo pannut, ovat niin kauniita. Mutta totta on, että ei sovi uutta jos ei välillä hävitä entistä...tosin minä siirrän välillä tavaraa vinttiin ja kaappeihin, sitten taas esille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin välillä säilön tavaroita odottamaan, että ne pääsevät taas esille. Silti välillä täytyy myös osata luopua :)

      Poista
  2. On sulla monenmoista myytävää. Toivottavasti kauppa käy.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

back to top