Keltainen kahvipannu

" tervetuloa aikamatkalle menneisyyteen "

Kotiintuomiset blogikirppikseltä

Jotakin pientä, mutta sitäkin ilahduttavampaa tarttui matkaani Mansen blogikirppikseltä. Olin riemuissani, kun kuulin, että Diagnoosi sisustusmanian Maria on tulossa kirppikselle ja hänen upeita käsintehtyjä kipposia tulee myös myyntiin. Täältä (klik!) pääset kurkkimaan lisää Marian valmistamia astioita.
Olin jo siis yhden ostopäätöksen tehnyt hyvissä ajoin ennen kirppistä, minun oli saatava suuri Marian omin kätösin valmistama kahvikuppi. Kuppi on juuri niin ihana livenä kuin sen kuvittelinkin olevan, kupista taisi tulla kertaheitolla minun uusi suosikkikuppini.


Sitten mikä ihanuus kupponen pääsikään kokoelmiini. Olin jo vallan unohtanut, että ihana Laura Sateenkaaria ja serpentiiniä-blogista oli jo keväällä jemmannut minulle vihreän Arabian Sointu-sarjan kahvikupin. Voi tätä onnenpäivää, kiitos Laura ihanainen, kun minua muistit!


Eikös se niin mene, että vaihtokauppa on paras kauppa. Minä ainakin olen erittäin tyytyväinen vaihtokauppaan, jonka teimme Pilviraitin Viivin kanssa. Minä sain kotiini kauniin limenvihreän Finelin valmistaman emalikulhon ja Viivi löysi minun pöydästäni vihreän lattiamaljakon.


Parolan aseman Katja oli tuonut kirppikselle myyntiin hauskoin tekstein varustettuja säkkejä, minun oli vaikea valita lähtisikö mukaan kissa-tekstillä varustettu säkki vaiko Bla bla blaa-säkki.
Päädyin jälkimmäiseen, mutta se oli ehkä väärä valinta, koska kyllä tämän ostamani säkin on valloittanut meidän Kerttu-kissa. Täytynee vielä ostaa Kertulle ihan oma säkki.

Diagnoosi sisustusmanian pienestä kylttikaupasta minulle tarttui matkaan käymälä-kyltti. Kylteissä on minusta ihanasti vanhan ajan tunnelmaa ja kyltti sopii mielestäni kuin nakutettu meidän vessan oveen.

Nyt saa vuosi vaihtua, olen nimittäin kerrankin ajoissa liikkeellä, ensi vuoden seinäkelenteri on hommattu. Tykästyin taiteilija Lotta Nevanperän (klik!) suunnittelmaan A5 kokoiseen lastenkalenteriin. Kalenterin kuvitus viehätti minua suuresti, vaikka kalenteria myydäänkin lastenkalenterina niin ainakin tälläiseen lapsenmieliseen aikuiseen se vetosi kovasti.


Keittiön pulloille ja purnukoille olin etsinyt sopivan kokoista pärekoria ja kuinka ollakaan lähes täydellisen kokoinen kori löytyi Marian kirppispöydästä, mahtavaa. Kori olisi voinut olla ehkä hivenen korkeampi niin rumat etiketit olisivat peittyneet täysin, mutta kyllä tämäkin yksilö hoitaa asiansa. Kauniita säilyttimiä ei koskaan voi olla liikaa, joten eiköhän tämäkin kori löydä paikkansa muualta jos keittiöön löytyy korkeampi malli.



Tälläisiä tarppeellisia ja kauniita asioita lähti kirppikseltä minun matkaani. Lisäksi Tammer-tukku lahjoitti meille bloggaajille kivan pikkupaketin kaamoksesta selviytymiseen.

Ihanaa torstai-iltaa!

<3 Pauliina

Kommentit

  1. Ihania löytöjä teit <3 Mukavaa loppuviikkoa Sinulle!

    VastaaPoista
  2. Kyllä noilla kelpas kotiin lähtee ;)

    VastaaPoista
  3. Nuo Katjan säkit on mulla kierrätyskäytössä. Yksi muoveille ja toinen kartongeille. Kolmannessa on vielä kissanruokasäkki. Ja käymälä-kyltti on meillä kissanvessan yläpuolella! Vihreä kulho on herkku ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katjan säkit ovat ihan mahtavia ja sopivat todella moneen käyttöön. Oi, tuo käymälä-kyltti on ihan nerokas kissanvessan yläpuolelle :D

      Poista
  4. Ihania löytöjä ja itseä hieman kaduttaa, kun jätin tuon ihanan kahvimukin ostamatta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo kahvimuki on aivan ihana, suosittelen kyllä vilpittömästi, että hankit mukin seuraavan tilaisuuden tullessa kohdalle :D

      Poista
  5. Hei. Mielenkiintoinen blogi sulla! �� Jos viitsit auttaa ja vastata kyselyyni alla olevassa osoitteessa, liittyy koulujuttuihini! ��

    https://fi.surveymonkey.com/r/256J8R7

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

back to top